Gratis verzending vanaf €70!
Voor 15u besteld, dezelfde dag verzonden!
14 dagen retour!
CONTACT

 

 

Chloe's House of Fashion

Lakenmakersstraat 4

2400 Mol

[email protected]

014 756 356

 

Heb je vragen en/of opmerkingen neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier of mail naar [email protected] 

1 Bestellen
1.1 Hoe kan ik bestellen?

Nadat je een artikel hebt gevonden naar je smaak en je een kleur en maat hebt gekozen, kun je het gewenste artikel in je winkelwagen plaatsen door op de roze knop "In winkelwagen" te klikken. Je kunt vervolgens verder shoppen, of direct naar je winkelwagen gaan.

In de winkelwagen
Hier vind je een overzicht van alle artikelen die je in je winkelwagen hebt geplaatst. Het totaalbedrag is hier ook terug te vinden.

Klopt alles? Klik op "Bestelling afronden" om je bestelling te voltooien. Je wordt gevraagd om in te loggen in je account, of als je nog geen account hebt, je te registreren.

Let op! De artikelen in je winkelwagen zijn niet voor je gereserveerd. 

Hoe verder te gaan na de bestelling?
Kort na je bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail met je bestelnummer. We sturen ook een e-mail wanneer je zending onze winkel verlaat. In deze e-mail ontvang je een tracking code, zodat je je pakket onderweg kunt volgen.

1.2 Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Heb je het verkeerde artikel besteld, wil je toch een ander product of wil je je adres wijzigen? Niet erg, zolang je bestelling nog niet verpakt is, kan je bestelling nog geannuleerd worden.

Stuur een mailtje naar [email protected] en wij annuleren de order voor u!

 

1.3 Kan ik artikelen reserveren?

Het is niet mogelijk om artikelen voor een bepaalde tijd te reserveren. Producten op de website blijven voor iedereen beschikbaar, ook al heb je ze in je winkelwagen gelegd of staan ze op je verlanglijstje. Hierdoor kan het voorkomen dat een artikel tijdens het winkelen uit je winkelwagen verdwijnt, omdat iemand anders het net op dat moment gekocht heeft. Wil je zeker zijn van je aankoop dan adviseren wij je om het artikel direct te bestellen.

2 Betalen
2.1 Wat zijn de betaalwijzen ?

Wij beschikken op onze webshop over de volgende betaalmethoden: 

- Bancontact ;

- KBC/ CBC Payment ;

- Belfius Direct Net ;

- ING Homepay ;

- Mastercard (Vanaf €30);

- Visa (Vanaf €30) ;

- iDeal.

3 Levering
3.1 Wat is de levertijd?

Bestelling die geplaatst zijn op werkdagen voor 15u00 worden dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen die geplaatst worden na 15u00 worden de volgende werkdag verzonden. Onze standaard leveringstermijn is 1-3 werkdagen.

Indien u na 3 werkdagen uw pakketje nog niet heeft ontvangen, gelieve ons dan te contacteren via mail naar [email protected] . 

Woont u in de buurt van de winkel? Dan kan u kiezen voor de optie afhaling in de winkel. Wanneer u kiest voor de optie afhaling in de winkel en de bestelling is voor 15u00 geplaatst kan u het pakketje dezelfde werkdag nog afhalen. Bestellingen die na 15u00 geplaatst worden kunnen de volgende werkdag vanaf 11u00 afgehaald worden. Let op: wij vragen om uw bestelling zo snel mogelijk op te halen. Heeft u na 8 werkdagen uw bestelling nog steeds niet afgehaald, annuleren wij uw order en wordt het bedrag teruggestort.  

3.2 Kan ik een bestelling ook afhalen?

Woont u in de buurt van de winkel? Dan kan u kiezen voor de optie afhaling in de winkel. Wanneer u kiest voor de optie afhaling in de winkel en de bestelling is voor 15u00 geplaatst kan u het pakketje dezelfde werkdag nog afhalen. Bestellingen die na 15u00 geplaatst worden kunnen de volgende werkdag vanaf 11u00 afgehaald worden. Let op: wij vragen om uw bestelling zo snel mogelijk op te halen. Heeft u na 8 werkdagen uw bestelling nog steeds niet afgehaald, annuleren wij uw order en wordt het bedrag teruggestort.  

 

Lakenmakersstraat 4

2400 Mol

3.3 Welke verzendmethoden zijn er?

Chloe's House of Fashion beschikt over volgende verzendmethoden:

[email protected] - bezorging thuis of op kantoor (€5,00) gratis bij bestelling vanaf €40,00

[email protected] - een ophaalpunt van Bpost in de buurt  (€5,00) gratis bij bestelling vanaf €40,00

[email protected]/7 - levering via een pakketautomaat (€5,00) gratis bij bestelling vanaf €40,00

bpackWorld   - levering buitenland (€9,00) gratis bij bestelling vanaf €150,00

afhalen in de winkel. (gratis) Enkel mogelijk tijdens de openingsuren van de winkel. 

4 Retourneren
4.1 Mag ik artikel(s) retour sturen?

Bent u niet tevreden van uw aankoop? Dat is geen probleem! U heeft namelijk 14 dagen tijd om te retourneren vanaf de dag dat u uw bestelling heeft ontvangen. Dit wil zeggen dat wij binnen de 14 dagen na ontvangst van uw bestelling uw retour terug moeten ontvangen. Wanneer deze termijn (14 dagen) overschreden is, is Chloe's House of Fashion niet meer verplicht een terugstorting uit te voeren. Wij kunnen deze dan terug aan u bezorgen mits betaling van de verzendkosten. Retourkosten zijn steeds voor eigen rekening. Dit bedrag is afhankelijk van Bpost. 

De terugbetaling van de producten zal plaatsvinden wanneer de producten tijdig en in correcte staat zijn toegekomen. De terugbetaling vindt plaats op de kaart of rekening waarmee de bestelling is betaald. Afhankelijk van het beleid van uw bank of kaartuitgever kan het drie tot vijf dagen duren voordat het bedrag op uw rekening is bijgeschreven.

4.2 Hoe dien ik een retour op de webshop?

Retour indienen

Om een retour in te dienen, volg je het volgende stappenplan.

1. Log in op uw account van onze webwinkel. Daarna komt u uit op een pagina waar uw recente orders te zien zijn. Vervolgens klikt u op Bekijken naast de order waarvan u artikelen retour willen sturen.

2. Vervolgens komt u in het overzicht van de betreffende order terecht. Hier kan u rechts onderin op de knop Artikelen retourneren klikken om de retourzending aan te maken.

3. Daarna wordt u doorgestuurd naar een pagina waar u de retourzending kan instellen. De eerste stap is aangeven welke producten retour gestuurd worden. Dit wordt gedaan door het aantal aan te geven in het drop-downmenu. Producten die u wil houden, laat u op 0 staan.

4. De volgende stap is aangeven waarom de betreffende producten retour gestuurd worden en kiest u een retour reden.

5. Tenslotte klikt u op verstuur.

Indien het niet lukt om zelf uw retour in te dienen, mag u altijd een mail sturen naar [email protected] . Vergeet zeker niet te vermelden welke artikelen u wil retourneren en waarom.

4.3 Hoe stuur ik een artikel retour?

Voor het terugzenden volg je volgende stappen:

- Dien je retour in via uw account op de website 

- De items die u wilt terugsturen plaatst u in de zak waarin je deze hebt ontvangen of een andere stevige verpakking. Vergeet zeker de pakbon niet bij te voegen. Hier op kan je ook nog eens aanduiden om welke artikelen het gaat.

- Hierna kan je het pakketje terugzenden via bpost aan een tarief dat bpost bepaald op basis van gewicht en grootte.

 

Bij het terugzenden van artikelen is het belangrijk om te onthouden dat dit enkel mogelijk is wanneer de producten in dezelfde staat zijn als bij het ontvangen van deze producten. Dit wil zeggen dat deze producten nog niet gedragen mogen zijn, geen gebruikssporen zoals make-up en nog steeds in het bezit moeten zijn van het originele productlabel, daarnaast mogen deze ook niet beschadigd of aangepast zijn.

 

4.4 Mogen solden artikelen geretourneerd worden?

Ja ook solden artikelen mogen binnen de termijn van 14 dagen geretourneerd worden! Dit wil zeggen dat wij binnen de 14 dagen na ontvangst van uw bestelling uw retour terug moeten ontvangen. Wanneer deze termijn (14 dagen) overschreden is, is Chloe's House of Fashion niet meer verplicht een terugstorting uit te voeren. Wij kunnen deze dan terug aan u bezorgen mits betaling van de verzendkosten. Retourkosten zijn steeds voor eigen rekening. Dit bedrag is afhankelijk van Bpost. 

4.5 Kan ik een artikel ruilen?

Wilt u graag een item ruilen voor een andere maat of kleur? Dat is geen probleem! Best check je zelf voordien of het gewenste item nog voorradig is. Dan kan je deze opnieuw bestellen. Daarna dien je de retour in van het item dat je wil ruilen. Wanneer wij het geretourneerde item terug ontvangen wordt het bedrag hiervan ook teruggestort.

 Let op: Retourkosten zijn wel voor eigen rekening.

Heb je vragen bij het retourneren of ruil mag je ons gerust contacteren. Wij helpen je graag verder!

4.6 Worden er terugbetalingen gedaan?

Wanneer wij uw artikel(s) binnen de retourtermijn en in goede staat hebben ontvangen zullen wij het bedrag terugstorten.

 

De terugbetaling van de producten zal plaatsvinden wanneer de producten tijdig en in correcte staat zijn toegekomen. De terugbetaling vindt plaats op de kaart of rekening waarmee de bestelling is betaald. Afhankelijk van het beleid van uw bank of kaartuitgever kan het drie tot vijf dagen duren voordat het bedrag op uw rekening is bijgeschreven.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
Gratis verzending vanaf €70!
Voor 15u besteld, dezelfde dag verzonden!
14 dagen retour!