Shipping & return

1. Verzending

Chloe's House of Fashion voorziet een gratis verzendservice in België bij aankopen vanaf €20. 

Bestelling die geplaatst zijn op werkdagen voor 15u00 worden dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen die geplaatst worden na 15u00 worden de volgende werkdag verzonden. Onze standaard leveringstermijn is 1-3 werkdagen.

Indien u na 3 werkdagen uw pakketje nog niet heeft ontvangen, gelieve ons dan te contacteren via mail naar [email protected]n.be . 

Woont u in de buurt van de winkel? Dan kan u kiezen voor de optie afhaling in de winkel. Wanneer u kiest voor de optie afhaling in de winkel en de bestelling is voor 15u00 geplaatst kan u het pakketje dezelfde werkdag nog afhalen. Bestellingen die na 15u00 geplaatst worden kunnen de volgende werkdag vanaf 11u00 afgehaald worden. Let op: wij vragen om uw bestelling zo snel mogelijk op te halen. Heeft u na 8 werkdagen uw bestelling nog steeds niet afgehaald, annuleren wij uw order en wordt het bedrag teruggestort.  

Chloe's House of Fashion beschikt over volgende verzendmethoden:

- [email protected] - bezorging thuis of op kantoor (€5,00) gratis bij bestelling vanaf €20,00

- [email protected] - een ophaalpunt van Bpost in de buurt  (€5,00) gratis bij bestelling vanaf €20,00

- [email protected]/7 - levering via een pakketautomaat (€5,00) gratis bij bestelling vanaf €20,00

- bpackWorld   - levering buitenland (€9,00) gratis bij bestelling vanaf €100,00

- afhalen in de winkel. (gratis) Enkel mogelijk tijdens de openingsuren van de winkel. 

2. Retour

Bent u niet tevreden van uw aankoop? Dat is geen probleem! U heeft namelijk 14 dagen tijd om te retourneren vanaf de dag dat u uw bestelling heeft ontvangen. Dit wil zeggen dat wij binnen de 14 dagen na ontvangst van uw bestelling uw retour terug moeten ontvangen. Wanneer deze termijn (14 dagen) overschreden is, is Chloe's House of Fashion niet meer verplicht een terugstorting uit te voeren. Wij kunnen deze dan terug aan u bezorgen mits betaling van de verzendkosten. Retourkosten zijn steeds voor eigen rekening. Dit bedrag is afhankelijk van Bpost. 

Bij het terugzenden van artikelen is het belangrijk om te onthouden dat dit enkel mogelijk is wanneer de producten in dezelfde staat zijn als bij het ontvangen van deze producten. Dit wil zeggen dat deze producten nog niet gedragen mogen zijn, geen gebruikssporen zoals make-up en nog steeds in het bezit moeten zijn van het originele productlabel, daarnaast mogen deze ook niet beschadigd of aangepast zijn.

Let op: Sale items kunnen niet geretourneerd worden!!

De terugbetaling van de producten zal plaatsvinden wanneer de producten tijdig en in correcte staat zijn toegekomen. De terugbetaling vindt plaats op de kaart of rekening waarmee de bestelling is betaald. Afhankelijk van het beleid van uw bank of kaartuitgever kan het drie tot vijf dagen duren voordat het bedrag op uw rekening is bijgeschreven.

Voor het terugzenden volg je volgende stappen:

- Dien je retour in via uw account op de website (zie stap 2.1 retour indienen)

- De items die u wilt terugsturen plaatst u in de zak waarin je deze hebt ontvangen of een andere stevige verpakking. Vergeet zeker de pakbon niet bij te voegen.  Hier op kan je ook nog eens aanduiden om welke artikelen het gaat. 

- Hierna kan je het pakketje terugzenden via bpost aan een tarief dat bpost bepaald op basis van gewicht en grootte.

 

 

Retouradres

Chloe's House of Fashion

Lakenmakersstraat 4, 2400 Mol

 

2.1 Retour indienen

Om een retour in te dienen dien je het volgende stappenplan te volgen.

1. Log in op uw account van onze webwinkel. Daarna komt u uit op een pagina waar uw recente orders te zien zijn. Vervolgens klikt u op Bekijken naast de order waarvan u artikelen retour willen sturen. 

2. Vervolgens komt u in het overzicht van de betreffende order terecht. Hier kan u rechts onderin op de knop Artikelen retourneren klikken om de retourzending aan te maken. 

3. Daarna wordt u doorgestuurd naar een pagina waar u de retourzending kan instellen. De eerste stap is aangeven welke producten retour gestuurd worden. Dit wordt gedaan door het aantal aan te geven in het drop-downmenu. Producten die u wil houden, laat u op 0 staan.

4. De volgende stap is aangeven waarom de betreffende producten retour gestuurd worden en kiest u een retour reden. 

5. Tenslotte klikt u op verstuur

Indien het niet lukt om zelf uw retour in te dienen, mag u altijd een mail sturen naar [email protected] . Vergeet zeker niet te vermelden welke artikelen u wil retourneren en waarom. 

3. Ruilen

Wilt u graag een item ruilen voor een andere maat of kleur? Dat is geen probleem! Best check je zelf voordien of het gewenste item nog voorradig is. Dan kan je deze opnieuw bestellen. Daarna dien je de retour in van het item dat je wil ruilen. Wanneer wij het geretourneerde item terug ontvangen wordt het bedrag hiervan ook teruggestort.

 Let op: Retourkosten zijn wel voor eigen rekening.

Heb je vragen bij het retourneren of ruil mag je ons gerust contacteren. Wij helpen je graag verder!